LOVE YOU MOM AND DAD!

Ibland är de två pain in the ass, morsan som alltid klagar på att jag inte städar och hjälper till i hemmet (för att hon verkligen vill göra mig förbannad,hon vet om att jag hjälper henne med det mest) och en farsa som alltid ska vara den som har rätt och om alla känner mig rätt så är det jag som måste vara den som har det sista ordet. Men jag är glad över att jag har de två i mitt liv och de bästa av allt är att jag behövde endast säga köp de och de......och kolla hur mycket de köpte av allt?! Ta det lungt mina vänner, kommer dela med mig till mina kamrater med för vem fan orkar äta/dricka upp allllllllt de här? Not me. + att de tog med sig en hel bunt med hygiensaker, haha de är bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0