ALANYA DEL UNO

Jag har så mycket bilder att visa upp, allt från Alanyabilder till student- och balenbilder. Sätter väl igång med ALANYA!



Vi samlades först hemma hos mig och åt MAT, vid ca 2 tiden tog vi min lilla pärla som var fullproppad och körde iväg till Göteborg, där vi sedan skulle ta flyget och vad väntade oss? EN OFÖRGLÖMLIG RESA!!





Vi började direkt på transferbussen, en kall öl gjorde susen dock inte för mig så jag gav bort min efter ca två klunkar.



Älskade, saknade rum.






ALL IN !

Första och sista kvällen jag besökte Robin Hood, extremt äcklad.


Brun or what? Vi alla tröstade oss med att hon trots allt besökt Colombi i tre veckor innan vi ens kom till Alanya....


....more pics to come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0