TAR DE SOM EN UTMANING

Dag 1 - Vem är jag?
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Vad är viktigast i världen för mig?
Dag 4 - Det här äter jag!
Dag 5 - Kärlek
Dag 6 -  Något ni inte vet om mig
Dag 7 - Min bästa vän!
Dag 8 - Ett ögonblick!
Dag 9 - Jag har också varit 15..
Dag 10 - "Hard work work"
Dag 11 - Mina tidigare/nuvarande förhållanden
Dag 12 - Mina drömmar
Dag 13 - Det här får mig att må bra!
Dag 14 - Det här får mig att gråta
Dag 15 - Mina hemskaste drömmar!
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Mitt favoritämne
Dag 18 - Min favoritfödelsedag!
Dag 19 - Detta ångrar jag..
Dag 20 - Min barndom
Dag 21 - Ett annat ögonblick
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Mina ambitioner
Dag 24 - Det här saknar jag!
Dag 25 - Mina tatueringar
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Hur jag tror andra ser mig
Dag 29 - Om 20 år
Dag 30 - Min begravning

Har jag en sådan här lista kanske jag lixom...tvingar mig att blogga :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0