PRESENTER HIT,PRESENTER DIT

Nu när jag ska till Norge är det en massa presenter som ska köpas, ja alltså födelsedagspresenter. Jag har såklart min Vanessa som fyller år under tiden jag är borta men hon är "lätt som en plätt" att köpa till, för denna gång då jag faktis har en bra idé vad hon skulle behöva, något hon lär behöva när jag är borta iaf ...förhoppningsvis. Sen har vi hennes storasyster som fyller hela 20 år ...svårt fall där kan jag lova er, sen har vi även min vän Jessica, hela 20år och jag kan inte fatta att jag inte ska fira det med henne, min bloggerska och min shoppingsnarkoman höhö ..sen har vi ju Nora även hon fyller 20 år henne har jag bestämt att ta efter Norge, likaså min vän Sanela. Så precis som jag sagt, har jag här 5 vänner som ska få presenter. Jag kan faktis inte beskriva i ord hur ledsen jag är för att jag inte är här för att fira de, så de får helt enkelt ta en drink i minne utav mig ! Ekonomin börjar dras ihop, så jag hoppas de tänker att det är tanken som räknas och inte hur dyr presenten är.



ett av mina verk, goodibags korgar med allt möjligt i :)


Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Såg din kommentar i bloggen och jag har kvar några exemplar av dubbelringen med kors =)



Hör av dig till mig mejl om du är intresserad av att köpa en av dem.



Mvh Maria

2011-01-23 @ 22:29:38
URL: http://shinystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0