MITT 2010 I BILDER

När jag precis började blogga hade jag en summering av år 09. i bilder nu tänkte jag köra samma med 2010. Vad ska man säga om året? Det har varit både med och motgångar,och jag vet inte slutet av året har ej varit så jävla lyckat...men tyckte att gårdagen fick en tumme upp iallafall.

Januari.

Firade in det nya året med min bästa vän Helen, jag fortsatte att umgås mycket med henne och tänkte att året kan ju inte börja bättre, för vem vill inte vara med den vännen man håller jävligt, jävligt kärt.

Februari.

Början av februari firade vi Sofia som fyllt 18 med ett "sexparty", det var en väldigt jävla rolig kväll.Förövrigt ser vi jävligt,jävligt små ut på bilden, att ett år kan förändra så jävla mycket.

Mars.


Denna månad var fylld av fylla och fest! Första helgen åkte vi fyra tjejer (första bilden) till Göteborg och bodde på hotel Odin i centrala Göteborg, en av de mest lyckade festkvällarna jag haft iaf, och än idag kan vi skratta åt denna kväll, helgen därefter firade vi min kära vän Vanessa,bästa vännen fyllde äntligen 18 blev krogen för hela slanten. Helgen efter var det Sanelas tur, hon hade en fet fest med ca 80 pers, som var helt jävla underbar (har ingen bild tyvärr), vad väntade mig helgen efter? Jo, min vän nora fyllde 19 Jönköping stod på listan och en fet utgång, tyvärr så blev det för mycket för vissa av oss men ändå gick jag ut med en nyfunnen kompis, Azra vi hade en fet rolig utekväll i Jönköpings nattliv och jag kunde inget annat än le i slutet av denna månad.

April.


April månad fortsatte med sina festligheter,krogenrundor och sköna utekvällar. Livet var bra, skolan flöt på och känslan att man om två månader gick ut på sommarlov var så jävla underbar.

Maj.



Jag och min kusin verkade komma varandra allt närmre, haha hur länge höll det :P skojar kusin <3 Det blev en tripp till Vadstena, varm jävla månad var det också men en så jävla skön månad. Mycket i skolan men när det blev för kämpigt tog jag mitt pick och pack och drog mig till Jönköping för att få Nora få mig på bättrehumör, sista bilden visar min nya frilla också, nyslingrad och nyklippt.

Juni.



Juni månad inleddes med grillning tillsammans med HR, vi firade att vi hade 365 dagar kvar till studenten och känslan var redan då obeskrivlig,fortsatte med fler grillkvällar och svartmålade tjejer i ansiktet, min vän ramajana tog studenten och kort därefter gick vi tre balkanbrudar ut för att fira det ! månaden avslutades med en skön grillkväll med mina bästa brudar, och dagen efter var det en myskväll på balkong hos altinas vän,perfekt avslut på juni månad.

Juli.
Denna månad har verkligen inga bilder, tyvärr.Så här blir det text. Detta var en jobbig månad, min familj åkte till Kroatien för en hel månad och jag måde uruselt, för första gången hängde inte jag med och för första gången var jag utan min familj, helt själv i en hel lång månad.Denna månad tillbringade jag med Vanessa i två hela veckor sommarjobbade vi tillsammans, jobb-hem-sova-äta-laga mat och sådär pågick det för oss efter två veckor med henne fortsatte jag två veckor själv. En bra månad, dock lite jobbig.

Augusti.

Mina föräldrar kom hem med en massa jävla bra presenter och jag var helt överlycklig, det var mer än mycket på jobbet. Började jobba i Tibro, för att sedan ta mig in till Skövde och jobba ca 6h där så det var 10h om dagen. Ni kan tänka hur trött jag var, men jag klarade det och för att bli på bättre humör tog jag mig in till stan för att möta upp mina fina två vänner som jag inte träffat sen skolavslutningen.Månaden avslutades med en fet utekväll med min vän Nora, en spårad och jävligt skön kväll.Mitt studentliv började också.

September.





Månaden började med en middag med mina göteborgstjejer som avslutades med en tur till bion,dagen därefter blev de en spårad kväll för oss fyra..som vanligt ..dock mest för min del men kul hade vi! Sista skolkortet knäpptes och de blev även spexkort för våran del,fun fun. Månaden avslutades i Jönköping med de bästa för att fira Daniella som 20åring, helgen har mycket positivit men ganska mycke negativt och, finns väl människor till allt antar jag.

Oktober.

Månaden började med att vi firade min älskade mamma, 40år (inga bilder) det var en urbra kväll. Veckan därefter hade jag en liten tjejkväll med mina bästa för att fira mig som fyllde 19, kvällen var urbra och avslutades med en krogenrunda helt klart värd kväll! Och en faktis rätt så jävla bra månad.

November.




Tuff månad i skolan, inlämningarna började rulla in, provdatum skulle sättas det var verkligen hur mycket som helst. Jag åkte då till Örebro för att tillbringa en helg i Ramajanas nya lägenhet med hennes syster och min bästa vän Vanessa, det var en urbra kväll och jag tror inte jag skrattat så mycket dagen efter som jag gjorde den helgen. Helgen efter blev det en utgång med sköna tjejer för att fira Sofia 18, tyvärr var det inget större drag ute men det gick hem ändå, vi avslutade månaden genom att fira 200 dagar kvar till studenten med sköna brudar!

December.



Äntligen JULLOV, och det firade vi med att förfesta hos Lisa för att sedan dra oss till Husaren där en julfest hölls för studenterna, jag har inget att säga om kvällen men det var skönt att dra ut på jullov. Lovet bestod av endast jobb, och 2010 kunde inte avslutas bättre, med mina två brudar som lika mycket som jag - längtar till studenten! Underbart!


Nu hoppas jag på att 2011 bjuder på massa goda grejer :D ganska mycket är redan påväg ca 40dagar kvar till Norge och lite mer än 140 dagar kvar till Alanya, sedan är det 158 dagar kvar till STUDENTEN! Hör ni hur bra mitt år låter?! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0