LÄR ER AV MINA MISSTAG

är så upprörd, att affären gör fel men att även JAG gör fel. i sommras köpte jag ett par skor, gladiator fettbekväma och fina idag när jag skulle testa de så passar inte vänsterskon tänkte nehepp min fot kanske är svullen (skadat den så den har lätt för svullna upp) så testar jag höger,såklart den passar. så jag kollar storleken och den vänster är 38 !!!! och höger är 39 ...ni kan ju chansa att kvittot är spårlöst försvunnet... jag är så deprimerad, så nu har jag lärt mig en läxa KOLLA ALLTID NUMMRENA PÅ SKOR ! ska åka in imorgon och se om det finns något jag kan göra åt.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: jaha okej konsigt :/

men gör så på alla kodmallar ;)

2011-01-05 @ 18:21:20
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0