JAG OCH MIN BÄSTA VÄN

Skulle dragit mig till gymmet idag, men tyvärr så blir det inget utav det. Dåliga busstider för min vän så det blir inställt, vi tar det en annan dag helt enkelt väskan är iallafall packad tills den dagen :) Hon ska istället komma till mig och så ska vi plugga tillsammans, jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på men ska försöka få lite religions uppgifter gjorda eftersom jag min vänner inte är där på nästa religions lektion, why? Tell you later. För i övrigt mår jag bra idag, bättre än igår. Och praktiken idag gick galant stod i princip för allt idag, hon lagade endast bröd,lasagne och städade lite onödigt skit. Jag däremot, skärde bröd, gjorde sallader, sås x2 (småbarnen har en jävla bra apetit), marinad, chockladsås, serverade mat för småttingarna och diskade aaaaaalllll disk så jag kände mig rätt så jävla duktig och första gången jag slutade halv två också brukar vara vid två-halv tre tiden. Imorgon ska vi grilla.Kul!


jag och min vän 2006, min 16års födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0