ALLT OCH INGET

I flera veckor har jag haft känslan i magen, en så dålig känsla att jag inte haft orken till något. Bara jobb - sängen - jobb - sängen, hela mitt jullov har det i princip varit så förutom lite shopping, lite jul på liseberg, lite nyårsfirande men i övrigt då. Jag har haft mycket tänka på, och jag har gråtit. Jag har gråtit i floder, över mycket men även över småsaker.

Nu så har ju allt med Norge löst sig, så en börda är borta vilket är väldigt skönt. Vi åker den 12april, jag och mina två brudar väl i Oslo möter vi upp Lena (hon tar tidigare tåg) för att bege oss till vårat hotell, där vi ska jobba och även bo på i 7veckor. Ett fint hotell, ett clarion hotell. Blev helt till mig när jag såg det, och vet ni vad det bästa med att vara på hotell? Hotellfrukosten. Den kommer vi få avnjuta varje dag, tur att hotellet har ett gym vi får använda oss utav men även en relaxavdelning, de ni ;) Jag hoppas på 7 underbara veckor.

Sen har vi det där med skolan, jag vet inte. Det känns som om jag kommer begrava mig själv i den fram till studenten. Uppgift efter uppgift.Idag fick jag reda på mitt nationella svenska, VG. Nöjd är jag väl, men man tänker ju alltid på "fan,vill ju ha högre" och när man får det högsta tänker man, men fan vill ha de bättre än högsta ex. som jag tänkte angående min uppsats på Religionen, fick MVG jag var glad.Otroligt glad, såklart finns det ju alltid ett men.

För att avsluta detta inlägg med bara text, ville jag ju bara säga att den här känslan vill ha bort den. Det är en tom känsla och jag vill fyllda den med något.Framför allt med något speciellt, något som skulle få hela mitt livspussel gå ihop.En enda sak. En enda liten sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0