"SKA VI TILL STOCKHOLM?"

I måndags hade jag tandläkartid i Skövde (läs; Tibro), jag åkte alltså hela vägen till Skövde sedan tillbaka för jag hade läst fel min undersökning var alltså i Tibro men jag hann med en chaufför som min bror ;) Sedan var det bara packa väskan och dra till Stockholm med syskonen + 2 kusiner.. ja de kom sådär spontant iochmed att de bara kom så plötsligt så hade jag med mig packning för en månad och inte 4dagar, och typ sex par skor sorligt men sant.

Nu är jag iaf hemma och imorgon ska jag packa upp allt jag köpt, (ååh min stackars plånbok) och sedan smått packa igen för som sagt snart drar jag hemifrån. Jag avslutar min långa körning idag med en film, ska bli skönt att sova i min egna säng igen.

rehörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0