FÖR TILLFÄLLET ÄR JAG FÖRBANNAD

Jag tänkte faktis ladda upp massa bilder från Kroatien, men avstår för tillfället är jag sur på alla jävla försäljare men framför allt mig själv. När jag tecknade mitt abonemang sa försäljaren på Siba ett x antal gånger att jag har fri surf 5gb, why not tänkte ju både jag och lillebror, men nu när jag läste avtalet ingår det bara 1gb, fattar ni hur jävla dåligt det är ?! Imorgon ringer jag tele2 efter jobbet så jag får tala lite med de och kolla på detta noggrannare, sedan ska jag fan i mig ringa SIBA och skälla ut de riktigt jääääävla rejält för att de har så dåliga säljare, tänkte köpa mig en dator där men nu fan är de några papp fattigare och tro fan de förlorat mig som kund om detta nu stämmer !! Varför skaffa outbildade människor ?? Jisses, visst det är mitt fel med (då jag bara skrev på och inte läste den puttinuttiga texten) men när han ändå stod där och förklara hela jävla avtalet till mig så tänkte jag han är ju fan insatt i det klart som fan att det borde stämma dessutom frågade jag personligen honom ett x antal gånger om det verkligen STÄMMER att det är 5gb "jajjamänsan" fucked up människa !!! Ne fan nu ska jag lägga mig och kolla på film, är alltför sur och har lust lämna tillbaka hela jävla skitet till honom och skriva över abonemanget på hans jävla fuckin arsle nu !!!!!


jag igår, innan göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0