OLD TIMES

Idag när jag städade ville jag dö lite, hittade lite gamla bilder ..seriöst finns nog inget finare än att kolla på gamla bilder. Förändringarna som sker och hur man utvecklas, men framför allt de väcker så fina minnen.


Detta var i tvåan, fråga mig inte hur jag ser ut för jag visste ej att vi skulle ha skolfoto. Så när min lärare säger "kamma er i håret nu går vi upp och tar kort"...var jag som ett frågeteckan, vadå ta kort? Jag som hade flätat håret för att kunna släppa ut det lagom till klassfotot,haha men vad fan till en annan fråga varför hade jag sånt där halsband...det är inte ens SNYGGT .....


Detta var 2003, första året jag träffade alla mina kusiner. Alltså, vad fan hade man på sig? Och kolla mina glasögon, nedo Bog nikome... hahah även om mittbenan är bäst vala sam bila moderna på den tiden


Minns inte ens vilket år detta var, men Gud ...så små vi var våran första gång på liserberg tillsammans.
Och Nora var ju "åk du själv, överlever du så åker jag med i nästa tur"


I ettan på gymnasiet, seriöst hur fan såg vi ut ? Och jag då.. alltså mitt hår tar ju fan priset för allt.


tvåan...


trean, seriöst ser ni skillnaden på oss alla ?! okej på de som var med på de tidigare bilderna.... (vi har bytt klass under dessa åren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0