BACK ON TRACK

Ni anar inte hur skönt det är att vara tillbaka i sitt rum igen, nu är dessutom allt återställt jag har dammat och dammsugit så nu är det fräscht och jag återigen vända på mig runt i rummet, haha då det var fullt med grejer här och var alla kläder är dessutom uppackade, UNDERBART! Min dag började med ett tidigt tandläkarbesök, lite rengöring och babbel sen var jag redo att dra mig hem, lucky me så ligger tandläkaren precis vid vårat hus jag fortsatte med städningen av mitt rum, åt frukost, kollade våra bästa år, dammsög huset och bäddade alla sängar osv osv, klippte och klistra lite också tänkte dra mig även till banken men väl där var de stängt ! Herregud, vad får de betalt för egentligen. Har även skickat iväg en fotobeställning, och alldeles strax ska jag picka en bild for something big.. och sen får jag inte glömma har även hunnit med att vara med Vanessa + sova middag ! Nu slänger jag in lite bilder från våran sista dag i Norge.












That was it. Good bye Norway for this time.


Kommentarer
Postat av: Silvija

Oj vad tjock du var.. man ska inte bära något rutigt eller randigt, för den delen också, då!

2011-04-05 @ 00:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0