ULLARED ALL DAY LONG

Fyra timmar inne på Ullared är alldeles för mycket för mitt huvud,min kropp och själ.Haft en bra dag med Lena och 1.4 fattigare men en hel del skämt student saker köptes in,ja jag vet det är tidigt men who cares?!DET ÄR FÖR JÄVLA BILLIGT,eller inte.Man lurar sig själv att allt är så jävla billigt och så köper man en påse med småsaker i och det går på 1.4 tur att man har päron som är snälla och betalar (eller ja...får väl be med mina puppyeyes) nu läggdags,för min chef ringde mitt i allt "kan du j.." "javisst kan jag jobba,inga problem" han hann inte ens utala innan jag sa att jag kunde haha,welll jag är en slösaktig människa vem fan behöver inte pengar nowdays? spec nu när det är mitt studentår,fest in fest ut,grejer ska köpas så allt inte blir på en och samma gång och jag har hittat perfekta skor redan,varför inte slå till lixom dessutom har jag kärat ner mig i en underbar klänning som man kan ha på festen men åh..jag vet inte kanske tidigt för det eller kanske inte...för har redan hittat min studentklänning som jag ska klicka hem om några dagar hahah vad fan ska jag alltid börja tjata om student?jag går och lägger mig.kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0