SISTA SKOLKORTET EVER

Kan ni fatta?I onsdags var det mitt sista skolkort någonsin, jag kommer aldrig mer ta kort med en klass (gör man de på högskolan?) eller några enskilda kort som man alltid ser ful ut på.Blandade känslor det där,but hey en jävla lättnad också.För jag tar studenten om 258 dagar (259 om man räknar idag med)! Jag längtar verkligen. Här kommer lite after the scenes pics.


vi hade en ganska kass fotograferare,haha


ni två,gör fan i mig mina skoldagar!


lite jobbigt,då vi båda måste stå på samma sida haha :P


vem fan kunde tro att ni två skulle sluta upp med mig?inte jag iaf,inte i början av ettan.

Kommentarer
Postat av: SIEL

LIKE!



sv. haha kan tänka mig det, men det är värt det när man väl kan gå i dom alltså, för fyfabian vad snygga! :D

2010-09-25 @ 14:43:24
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0