BESTÄLLNING AV STUDENTMÖSSOR

Beslutsångest hit,beslutsångest dit,två timmar,en missad lektion och en 1400:- fattigare pappa var jag klar.








Sjukt jävla dyrt är det med studentgrejer, jag förstår inte varför en mössa måste kosta 750:- BARA en jävla mössa,åh herregud.Beställde till lite grejer,dock inget champagne glas då vi skulle beställa från en kompis mamma,men nu börjar jag bli ytterst tveksam för den idén också,vi får se skulle ju vara kul med något personligt också. Observera att jag INTE går samhäll,det är endast testmössor och varför jag tagit bort de där är för de är ngn annans mössa så vill ej avslöja för mycket ni får se i april 2011 när allt kommer :D! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0