PERFEKTA SOMMARSKOR



Kommentarer
Postat av: neli

hej vännen ♥♥



vilka fina skor hihi. adidas är grymt ;D



ja usch, det har vart kallt dessa dagar. idag kunde jag dock gå ut på promenad i solskenet utan min jävla jacka haha. bara en tjocktröja och lite tröjor under och så en stor och tjock halsduk så är man varm haha. och när man går så är det inte så kallt heller hihi. va riktigt skönt! fan jag måste skaffa mig en vinterjacka.. jag är så sugen på en boomerang, men dem är så jävla svindyra :(



ah juste. jag kommer ihåg hur du va.. jag känner igen det där med att du sätter upp en gräns och när du inte når dit så mår du skit. du kanske borde ta det lugnt med den där gränsen? haha. kanske lätt för mig och säga.. egentligen är det ju bra så som du gör, men tänk på den där pressen och ta det lugnt istället. jag vet hur jobbigt det är. jag har själv vart där! usch, alla har sina problem känns det som. det är riktigt jobbigt. aaw, tack så söt du är hjärtat. men tyvärr så tror jag inte att jag kommer klara av tentan som är nu på fredag. jag har gjort den 4 gånger nu, tror det är fjärde gången nu på fredag?! herregud, liksom när ska man få sitt godkänt.. det känns fullkomligt omöjligt.



haha oh my good. drömde du om ditt teoriprov? stackare.. okej det är ett tydligt tecken på hur mycket du tänker på körkortet. jag vet inte hur jag ska hjälpa dig vännen, men du får verkligen inte tänka att; nej jag kommer inte få mitt körkort! SLUTA UPP MED DEM TANKARNA. vetu hur mycket jag tänkte så? sen till sist så hade jag mitt körkort.. tro mig, du är duktig, du måste bara inse det själv också ♥



haha ja om det ändå vore så lätt haha :( grejen är att jag känner att lärare inte är något för mig. jag känner mig så omotiverad hela tiden.. jag vill inte bli lärare längre :( jag passar helt enkelt inte in i det yrket! det är inte jag! jag vill börja om på nytt.. men sen kommer ju problemen; va ska föräldrarna säga? jag känner sån press på mig..dem tjatar hela tiden liksom om skolan och att jag måste kämpa och att jag inte får hoppa av och hit och dit. men asså, dem tror ju att det är så jävla lätt.. det känns som att jag går lärarutbildningen för deras skull, bara för att gå liksom... jag mår dåligt av det. jag vill gå en utbildning som jag trivs på. jag vill gå något som jag VET säkert att jag vill jobba med i framtiden. men dem fattar ju fan inte :( blä för livet nu asså :P



hoppas att du haft en bra dag vännen.

puss söt ♥♥♥

2010-10-25 @ 22:21:12
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0