DET HÄR KALLAR JAG BEKYMMERLÖSA DAGAR

17 februari 2007.
Jag minns det som igår,helvete vad lycklig jag var. Skulle se min favoritartist live, stå öga mot öga med honom och inte på en läktare 10000m bort utan verkligen se honom.Jag stod där vid den där scenen hela jävla kvällen drack endast två glas vatten och sen skrek mig hes.Fan vad jag saknar den dagen.



15 juni 2007.
Min skolavslutningsdag i åttan, shit jag var så avundsjuk på min storebror att jag hade fyra år kvar tills jag stod där med mössa på huvudet och skrek att jag var bra, för att jag tar studenten. Och nu...jag står där om lite mer än 200 dagar sinnessjukt hur jävla fort tiden går.


kroatien juli 07.
Åh herregud, som en barnrumpa var jag men shit vad jag saknar det helt jävla galet.


1 september 2007.
"om det endå hade gått som vi tänkt, om jag endå hade känt som jag känner nu. du är för långt bort från mig."


7 september 2007
Vi har hållt ihop så jävla länge, vi har gått igenom himmel och hav tillsammans. Du är den enda jag har kunnat berätta allt för, den enda jag kunnat och ännu kan dela allt med, du är den enda vännen jag litar på till 100%, du är den enda som sett mig gråta ut mina lungor och tröstat mig till fullo. Jag älskar dig!


27 september 2007.
En kväll jag aldrig kommer glömma, nattorientering. Gick ut bland de första kom in bland de sista. Vi var hungriga, törstiga, frusna och framför allt vi var VILSNA. När vi hörde något vid en av kontrollerna går jag fram som den kaxigaste "kom ut då,kom fram då jebem ti mater ..." och ut från buskarna kommer min svenska lärare "sa du något ivana?"..nej absolut inget alls 2.5h senare var vi klara, vi var äntligen i mål och okskadda.


13 oktober 2007.
Dagen efter min 16 års dag, dagen efter min "fest" herregud, vi kallade det där fest haha..my god.


26 oktober 2007.
Vi var så uppspelta, så jävla glada vi tre balkaner skulle gå på våran första konsert tillsammans. Jag har aldrig haft en mer underbar natt än den kvällen, jag såg inte Colonia ett skit jag var inte i hallen ett skit men helvete vilken kväll, och vilken början på ett helvete som förföljt mig i tre jävla år,det gör ont än idag när jag tänker tillbaka på allt du utsatte mig för but still...i miss you... sometimes.


18 december 2007.
Våran polonäs, godegud om jag haft en så känslomässig kväll vi hade precis fattat att vi hade bara ett halvår kvar tillsammans.Men det är ett halvår jag alltid kommer minnas, våran kanotpaddling, skogsrunder, matsal, stå  i kiosken osv osv listan kan göras lång och jag saknar er som fan, vi tar studenten snart ...men inte tillsammans helt sick..


31 december 2007.
Mitt bästa nyår någonsin, jag trodde det skulle vara första och sista men jag hade otroligt fel haha, en gång är en gång för mycket.

Kommentarer
Postat av: maria

Hejhej!

Jag såg att du kommenterat min blogg =)

Jag har tagit med mig en del av de smycken jag har gjort, så det går bra att beställa så skickar jag dem härifrån jag är nu.



Jag har bara skrivit ut att jag är bortrest på bloggen då det kan ta lite längre tid innan jag svarar på mejl och så, men det går fin fint att beställa =)



Mvh Maria

2010-11-01 @ 12:16:59
URL: http://shinystuff.blogg.se/
Postat av: SIEL

tack! hahaha ja jag var tvungen :D

IVANA, jag är på listan! :D

2010-11-01 @ 14:14:00
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: SIEL

sv. haha ja kanske. det beror på hur den sitter och så :D

JAG VEEET. hahaha nej förfan. jag kommer vara borta imorgon. men ändå. KLARTjag ska nämna dig! :D

2010-11-01 @ 14:51:27
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: maria

Skicka iväg ett mejl till [email protected] med vad du vill ha och antal + din adress och namn. Jag besvarar mejlet med betalningsuppgifter (förskottsbetalning till Swedbank). När pengarna finns på kontot skickar jag dem =)



Mvh Maria

2010-11-01 @ 14:56:49
URL: http://shinystuff.blogg.se/
Postat av: Amanda - MANDOSA

Sv: tack ! :)

2010-11-01 @ 17:32:35
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0