BILDER SOM ALDRIG KOMMIT UT

För ca 1mån sen var jag i Jönköping och firade min vän Daniella, man kan tolka resan på många olika sätt både rolig, och ganska misslyckande med vissa är ju bara för mkt.Men visar lite bilder från en JÄVLIGT LYCKAD KVÄLL (ursäkta mitt utseende,var inte beredd på en utgång)




Den sista bilden,haha så jävla rolig Jessi ba "du är väldigt snygg", han ba "vaaaa? aldrig ngn som sagt det till mig"...




En annan rolig bild, seriöst det finns nog ingen mer mobbad student,måste fan köpa "ingen reklam" åt dig gumman.


Kommentarer
Postat av: neli

hej sötis :D ♥



det är ingen fara hihi. ursäkta för sent svar från mig också men jag har alltid svårt att komma igång med att svara på lite längre kommentarer haha. jag börjar alltid med dem korta och sedan tänker jag; ja men jag tar dem längre sen.. men sen så glömmer jag dem typ haha :(



haha, va söt du är. ja gymnasiet var verkligen frihet på alla sätt. man kunde ha med sig grejer på proven som hjälp osv.. men inte fan får man göra sånt på högskolan. visst, vissa utbildningar har det.. min kille som pluggar affärsjuridik får ha med sig böcker ibland, men det gör det inte lättare.. det gör det ibland till och med svårare.. och på hans tentor så måste man typ svara lika långt som ett a4 papper på bara 1 uppgift. ja, lätta är dem iaf inte.

men vi på lärare får typ inte heller ha med oss hjälpmedel och sånt.. det är tufft :/ men va ska man göra. högskolan är högskolan! det är meningen att det inte ska vara lätt tyvärr.



ååh men gumman. det låter jobbigt. vet precis hur det är. har själv vart där, men det är bara en period du har nu. belive me, det kommer fixa sig ♥♥ jag tror på dig :) och när du känner att du mår dåligt, så gråt! det är skönt att gråta haha. och man mår bra av det! inte ska man hålla det inom sig.



jo tack, helgen var bara bra.. tog det lugnt mest sen har jag pluggat också. hur va din då gumman? :) hoppas bra!

hoppas att du haft en bra början på veckan :)

pusss söt ♥

2010-10-20 @ 00:30:37
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: IRENA

Baren Amor ser jag. Där är det riktigt mysigt, och super billiga drinkar! Jag har aldrig fattat vart du är ifrån? Bor du i Jönköping?



Svaret på din fråga. Jag är så dålig på att läsa bloggar, annars hade jag ju svarat till dig. Precis, du ska ladda upp den i 600, men du måste ändra själva bloggen. Design > redigera stilmall och sedan minns jag inte riktigt vad jag ändrade, men testa typ Content (min är på 900). Det beror ju på vilken stilmall du har, (min heter mode). Vilken har du?

2010-10-20 @ 09:10:52
URL: http://irena.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHA, om jag varit brevbäraren så hade jag kastat ännu mer post i den lådan

2010-10-22 @ 01:15:00
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0