UNDERBARA JÄVLA HELG

Jag lovade er update igår, men var alldeles för trött så jag lät bli istället så kurade jag ner mig i sängen så fort jag kom hem. Jag kan bara säga, vilken jävla underbar helg! Vi anlände till Örebro runt 6 tiden och möttes upp av deras kusin och sedan fick vi gå en jävla bra bit till Ramajanas lägenhet, jag klagade hela jävla vägen dels för de var kallt och dels för att jag hade med mig packning för ca 1v (tjejer och deras beslutsångest).

Efter att Rama bjudit oss på tacopaj så satt vi och chillade, pratade tog de lungt och var helt uppspelta inför det som väntade oss på kvällen. När kusinen lämnat oss började vi riva upp väskorna, "passar de här?, sitter de här bra?,kan jag verkligen gå såhär?" , när vi ÄNTLIGEN var klara var de bara dags att korka upp! Det var tänkt att vi skulle dra oss till någon fest, vid elva tiden vi gick ut från lägenheten halv ett och var tillbaka fem över halv ett. Vi skippade utgången och tyckte det var bättre att däcka (nej...så gick det inte riktigt till). På lördagen var vi alla vakna vid nio, fast vi somnat halv tre dagen innan, trötta och sega tog vi en runda på stan mötte upp kusinerna och tog en lång promenad som avslutade i en park sittandes i någon timme för att avsluta kvällen med chips&dipp,ostbågar och cocacola med en film!

Ångrar dock lite att vi inte stack ut, missade verkligen något men det kommer fler tillfällen för våran kära Rama är ju fast där i något år till. Nog med text,över till bilder!









LÖRDAG



Kommentarer
Postat av: neli

hej vännen ♥



åh vilka mysiga bilder hihi. du verkar ha haft en underbar helg gumman! det är bra hihi.



hehe ja, tentan som jag pluggade till gick ju faktiskt inget vidare. den som jag skulle ha i slutet av oktober.. jag pluggade men det kändes som att det inte gick hela vägen. jag grät hur mycket som helst dagen innan tentan och jag mådde jättedåligt.. på morgonen nästa dag så hade jag skit ont i magen, säkert för att jag tänkte på tentan, och så började jag gråta.. så ja, jag sjönk så lågt att jag inte gick dit! hihi va söt du är.. det känns skönt att vara tillbaka ♥



ja gud, det har börjat bli värsta kallt nu. idag dog jag typ.. inte på överkroppen eftersom min nya jacka är supermysig och varm, men händerna haha. jag måste införskaffa mig ett par vantar... jag vill ha ett par skinn. det är så snyggt, men dem är ju lite dyrare också än vanliga bomullsvantar haha. ja, jackan från stadium är riktigt varm och go. verkligen ett bra köp! visst hade det suttit fint med en boomerang, men det är för dyrt för mig.. många säger att det är värt priset för man kommer använda den flera år framåt, men ändå.. jag tycker det är alldeles för dyrt och som du säger; herregud det är pengar så att det räcker för en resa? orka spendera så mycket pengar på ett plagg. jag är inte sån!



shit, jag känner verkligen igen mig i dit. herregud.. att folk ska hålla på. att man inte bara kan vända på det och se det positivt istället. du är säkert jätteduktig i skolan, men du inser inte det själv. det är oftast så! och tro mig, körkortet kommer du fixa. det är bara att kämpa på ♥



haha nej gud, socionom skulle jag aldrig komma in på. det sa till och med min kille till mig :/ han säger att det till och med är svårare att komma in på högskolan nu eftersom dem har ändrat på något i systemet. jag vet inte vad, men han läste något om det i skolan för någon dag sedan :/ får se, jag kanske inte ens kommer in på förskola! men det skadar som sagt inte att försöka söka.. nej gud, jag ska inte hoppa av. jag går detta under tiden som jag söker, så får vi se ♥ jag är rädd för att om jag hoppar av så kommer jag säkert ångra mig sen.. jobb har jag liksom inte så va ska man göra? jag behöver ju pengar också.. sen har jag sökt jobb också, men ingen har hört av sig :/ surt!!



hoppas att allt är bra med dig vännen och att du haft en bra helg hihi. haha, ja våra kommentarer är långa, men det är kul att läsa hihi :) dock tar det lite tid att svara haha ♥



puss och kram draga

2010-11-08 @ 23:54:16
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0