SKRÄLL ATT SKOLAN TAR DÖD PÅ EN

Såhär i slutet av terminen tror jag nog att alla har sjukt mycket att göra i skolan, och jag känner att jag är en av de. Iställtet för att jag ska känna mig lugn som jag har gjort några månader nu börjar jag bli riktigt uppstressad, och börjar må dåligt framför allt känna mig oerhört trött. Jag vet inte riktigt hur jag ska klara av dessa skolveckor framöver, jävla stress alltså..

v 19.
Måndag -
Tisdag - Projektredovisning, exp. recept 1&2,  KLAR!
Onsdag - Samhälls prov, projekinlämning
Torsdag - Ledig
Fredag - Jobba (?)

v 20.
Måndag - Idrotts uppg inlämning, KLAR!
Tisdag -  Inläming loggbok + sammanfattning - projekt
Onsdag - Massage prov praktisk
Torsdag & Fredag - köksdagar

v.21
Måndag - Svenska redovisning
Tisdag - Exprementell prov, teoretisk och praktisk
Onsdag - Massageprov teoretisk, Naturkunskapsprov = BÅDA SLUTPROV
Torsdag - Projekt och företagande prov
Fredag - Projekt uppg. inlämning

Jag tror att v 21 gör mig mest orolig, + att jag har en restaurang meny som ska vara inlämnad med jag tror jag verkligen bör andas just nu för om det är något jag inte klarar av är det stress...och jag har inte ens börjat med att plugga inför samhällsprovet....Och på köpet har jag fått benhinne inflamation med, GREAT!



update ; sitter och checkar av här allt eftersom ;D inlämningarna rullar på, blir allt fler och fler men lämnar in och försöker få det klart så fort jag får en uppg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0