I THINK ITS TIME TO FORGET

det är svårt, verkligen svårt att glömma.


Har försökt skriva ett inlägg här, men suddar ut,skriver igen och suddar ut jag skiter i det nu. Har försökt ändra min design och just nu fattar jag att det är inget för mig, jag suger. någon villig där ute?hör av er,thx nu ska jag lägga mig en jävla jobbig köksdag väntar mig imorgon, jag ser inte fram emot det "varför valde du hotell restaurang då?"- tänker ni säkert men seriöst ...nu när det bara är tre veckor kvar så får man hata matlagning, för jag är så pass trött på stressen, lukten och att mitt hår lider som fan, nej jag skriver inget mer för dagen.vi hörs imorgon.



en bild på mig och kusin från lördags.


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: jag vet!!!!!!!! :| hoppas bara de en dröm eller något

2010-05-20 @ 00:49:51
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0