MY DAY IN JÖNCHEPHING

som sagt så befann jag mig i jönköping hela dagen, träffade nora och sedan satte vi oss på ett fik där jag tog äckligaste teet (jag dricker ej te) ,tänkte det var chailatte eller vad de heter men fick vanligt äckligt te så jäääkh ! sen stack jag på massage, fick en live it upplevelse av mina vänner i 18års present och jönköping eller gbg är det närmsta jag kunde ta. efter massagen blev det en runda på stan,in i affärer och ut det blev lite hemshoppat men inte allt för mkt fick ju precis min lilla fjuttiga lön höhö nu längtar man till den 25e ;)

nu ska jag plugga samhäll med vanessa och sedan ska jag lägga mig för jag är så jävla trött,imorgon är det skola igen efter en långhelg lördag - tisdag var vi lediga innehållande med två studiedagar. vi hörs imorgon mina vänner då jag visar shöppingen ;D puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0