BILDBOMB 1


pigga och glada tog vi tåget till götet,och mest av allt TAGGADE !


efter att vi kämpat med att gå runt med våra 3kg väskor så orkade vi inte,blev ett stopp på burger king


min älskling för natten :)


var inte snabb i käften,haha "paxad för ikväll"


en natt,fyra tjejer och nio par skor


medans de lekte målade jag naglarna eller städade i rummet "men halååå vi bor på hotell de ska vara städat"


fyra tjejer,en toalett och helväggs spegel trångt men oj vad det rockade !:D






hann med några jag med ;) ego pics is the shit !


Tänkte att det skulle räcka för ikväll,är trots allt trött efter en skön och mysig lill-lördag med mina bästa vänner,verkligen bästa vänner :) ska stryka kockrocken för ångesten är här - morgondagens praktikpass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0