VG ELLER MVG?

Sitter nu i skolan och har projekt och företagande, precis haft betygssamtal sjukt jävla arg är jag. Då vi haft utvecklingsamtalen har hon sagt att jag har stor chans till VG och nu när man snackar med henne säger hon "jag ska fundera till ett MVG, du borde gjort MVG i resultatbudgeten för att kunna ha MVG i betyg", vad fan sa hon inget tidigare? Nej det här förstörde min dag, men det är bra hon har iaf sagt att hon ska fundera något positivt men ett SOLKLART VG har jag,var det så svårt för henne att säga att jag hade chans till MVG ? Hatar lärarna för fan ,inte nog med detta så har jag så ont i överkäken pga den ny insatta tandställningen, längtar verkligen inte efter att få i underkäken... åh nu drar jag perfekt att laga mat med sånt här humör också när man har världens spralligaste lärare, NOT!

Kommentarer
Postat av: neli

Hej gumman :D ♥



Var ju ett tag sedan. Förlåt för sent svar, men har verkligen inte haft någon lust alls att sitta vid bloggen. Har haft så mycket tankar kring annat :/



Min bränna har inte lagt sig än haha. Men jag säger till sedan om den är bra mot det rödflammiga hihi. Jag använde masken i söndags igen och jag älskar den verkligen. Min pojkvän tog på mitt ansikte och blev förvånad över hur lent det var hihi :D Så den är verkligen super ♥



Ja, naglar är ju som du säger inte så lätt att ta hand om. Det känns som att man måste ta hand om dem hela tiden verkligen. Och man måste ju också alltid ha dem lackade för annars skivar dem sig ju bara. Nails are complicated haha :P Haha, oh va tråkigt att du var tvungen att ta av dig dem.. Men det är ju inte alls lätt att ha långa naglar och arbeta med dem i ett kök haha. Skulle nog aldrig funkat faktiskt :P Och som du säger, hygienbetyget hade ju rasat samman haha.



Ja, men det är ju så. Jag har inte heller så mycket vänner där nere faktiskt. Jag har ifs en tjej som är typ 1 år yngre än vad jag är, men det är inte samma sak liksom. Sen är ju alla tjejer lite slampiga, om jag får säga så haha :P Inte för att vara taskig, men det känns som att dem byter killar lika ofta som jag byter trosor :P Och jag som har ett seriöst förhållande vill ju inte gå runt och umgås med såna direkt haha.



Ja, jag har haft det bra det senaste hihi. Lite deprimerad över skolan bara. Känns som att det inte kommer funka :/ Funderar på att byta linje, sen är ju frågan om det går? :/ Mår verkligen dåligt över detta. Därav den pausen från bloggen, har tänkt mycket på detta :/ Hur har du haft det senaste tiden då? :)



Aaaw, tack så mycket hihi :D BikBok har verkligen massa fint :D

PUSS söt ♥



2010-06-08 @ 16:38:26
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0