YOU MADE MY DAY

Alla har ni sett mitt tjat om skolan, speciellt om hur sur jag var då min lärare berättade att jag kunde få MVG i projekt och företagande, vårat projekt (lenas,mitt och sofias) var anledningen till detta MVG, hon tvekade då jag inte hade gjort resultatbudgeten på MVG nivå och självklart var jag besviken. Men min lärare gav mig en chans att göra denna resultatbudget hade på mig tills fredag och jag lämnade in den på torsdagen men hade några fel, och igår kväll fick jag hjälp att rätta dessa fel. Jag försökte få tag på min lärare för att berätta detta, men icke sa nicke var i princip inne hela dagen på fronter och från ingenstans dyker chattrutan upp...jag var nervös även om jag mejlat henne min nya budget och höll tummarna och kolla bara....


Monica Abrahamsson Johansson > Hej!
 Ivana Dodik > Hejsan
Monica Abrahamsson Johansson > Har skrivit in Ditt betyg nu
Ivana Dodik > Jaha okej, fick jag VG?
Monica Abrahamsson Johansson > Du kan känna Dig lugn och ha en bra sommar du fick MVG
Ivana Dodik > FAN VAD DU ÄR BÄST :D!
Monica Abrahamsson Johansson > Det är Du som gjort jobbet!!!!
Ivana Dodik > jag satt uppe igår och gjorde ändringar som jag skicka till din mejl vet inte om du sett det men har kämpat verkligen :D är så glad nu
Monica Abrahamsson Johansson > BRA!!!

Sprang ner för att visa pappa och storebror och skräll att min storebror sa "nej,de där vadet de gäller inte längre blir nog inte 500kr för varje MVG", haha men jag nöjer mig med 500:- nu och sen 500:- i höst då han har det på ett papper kanske blir 1000:- då vi hoppas på det bästa. Jag är lycklig och detta gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är!!!!! nu börjar de likna något,

2010-06-14 @ 23:06:10
Postat av: neli

Ciao draga ッ



Först vill jag säga grattis till ditt MVG :D Hihi så himla bra är du gumman!



Herregud, jag hatar när det blir så. Varför blir det oftast så när man väl sitter där på prov? Man vet att man kan det, för man har läst det, men när man väl sitter på provet så känns det som att man inte kan något. Kanske för att man gör om frågorna osv.. Men ändå! Va tråkigt :( Kan förstå att du blev besviken, men det är alltid bättre än ett IG. Så fåru försöka tänka :)



Hihi, asså :D Va knasigt! Varför är det alltid så med killar? Haha, där ser man tydligt att dem är lata helt enkelt haha. Min bror var ifs grym i skolan. Han var duktigare än mig, men han pluggade inte vidare utan han jobbar nu istället.. Jag är den som är duktig och utbildar mig till något haha. Men egentligen, det kvittar om man säger att man går i högskolan när man inte kan eller förstår något av det man läser haha. Buhu.. Jobbigt ju :( Men det låter bra; Jag studerar på högskolan till lärare.. RESPEKT! :P Hahaha.



Oj oj, du verkar ju ändå grym om du har vg i alla matämnen :D Du kanske ska bli min kock i framtiden? Haha. Va säger du? :P



Va? Var du nära på att bli påkörd? :O När hände detta? Stackare.. Nu blev jag ledsen! Tur att det inte hände något allvarligt.. Usch! Hoppas att du kan fixa din sko bara :D Lite jobbigt ju när det var dina favoritskor. Men det går fåru se!



Ja, vädret är riktigt weird måste jag säga.. Här är det mulet och tråkigt på dagarna, men under kvällen runt 19-0, DÅ tittar solen fram lite.. Vafan :P Haha. Hur konstigt som helst ju! Men på onsdag såg jag på smhi att det skulle bli fint hihi. Det tror på när jag ser det haha. Ja, jag håller verkligen med dig. Har inte heller riktigt fått in att det är sommarlov. To good to be true helt enkelt hihi.



Härligt att det är bra med dig och att du haft en bra helg hihi. Med mig är det bra också, är lite trött, ska nana snart haha. Och helgen var bara bra tack :D



Laku noc draga!

PUSS ♥

2010-06-15 @ 00:56:35
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: marija

Tack så mycket :) Och grattis till MVG! :)

2010-06-15 @ 10:58:19
URL: http://marijacoric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0