UPP TILL BEVIS



Nu ska vi se om den funkar och om min hy verkligen inte blir torr utav den :)

Kommentarer
Postat av: neli

Hej gumman ♥



Ja, dem ser verkligen riktiga ut :D Superfina! Gud va jag saknar mina långa naglar :( Jag bet på mina naglar som fan innan, sen slutade jag och var jätteduktig och tog hand om mina naglar osv.. Dem var jättefina förra året vid den här tiden, precis innan jag åkte ner till Serbien så var dem perfekta :) Långa och starka! Många trodde inte att det var mina äkta på grund av att alla visste hur mycket jag bet på mina naglar innan. Haha min moster trodde inte på mig under hela sommaren att det var mina äkta :P Och under hösten när jag kom tillbaka så sprack dem flesta och skivade sig osv.. Var jätteslarvig med att ta hand om dem, så dem gick av allihopa.. Kan också bero på att dem var för långa?! :( Vem vet..



Hihi men ja, det låter ju jättebra att du har en kompis som du kan umgås med så att du inte är helt ensam :D Du kommer ha det kul fåru se :)



Ja, gud angående den där masken.. Den verkar helt super! Frågan är om den funkar lika bra på mig också? Det är ju olika från person till person.. Men jag tror jag får den imorgon :D Så då får vi se :D GUD VA JAG LÄNGTAR! Skriver ett inlägg om den imorgon, så du får titta in ;)

PUSS mala ♥

2010-06-02 @ 18:43:53
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0