SOMMARLOV?

Är det någon av er ännu som fått känslan av att sommarlovet är här? Att man gått ut från skolan för vissa sista gången och för andra (som mig) för sista gången på två månader? Ärligt talat så har inte jag den känslan ännu, det känns konstigt och som om jag kommer ställa klockan på kvart i åtta som varje måndag för att sedan ta bussen till skolan 8.52 till skolan.. som sagt det känns ju overkligt.

Idag blev det inget jobb, festen som skulle äga rum var tydligen inställd så jag fick sova ut vilket var jätteskönt. Igår sov jag dock till typ 2 ,snälla mamma som lät mig sova ut och inte kom in och sa att det var storstädning som gällde, och vet ni varför hon inte gjorde det? För hon ska lämna allt till mig inför imorgon, så jag kommer få städa hela övervåningen helt själv .. men vad gör man inte för de man älskar :D ?

Idag har min lillebror namnsdag, så förmodligen kommer släkten hit för att äta grillmat dock är inte vädret så fint så vi kanske skippar grillen, vi får se vad pappa känner fört och jag ska baka en liten kaka,samt göra liten frukttallrik för att återuppta sommarkänslan fast den inte ens finns.. well ha de så gött mina vänner , hörs senare under dagen. puss

Kommentarer
Postat av: neli

Hej gumman ♥



Förlåt för sent svar från mig också sötis haha. Har inte orkat blogga så mycket dem här senaste dagarna. Men nu är jag här hihi.



Nej gumman, jag kunde verkligen ingenting. Det kändes fullkomligt omöjligt att klara av den. Jag bara kände; Detta går inte! Jag vill inte gå dit och må ännu dåligare.. Ifs, jag brukar ha negativa inställningar till det flesta. Jag är sån. Det är inte bra, jag vet.. But i can't help it! Måste försöka ändra på det på något sätt, men det är svårt för jag är bara sån! Men nu är det sommarlov och jag orkar inte tänka på skolfan mer :(



Nej men du verkar riktigt duktig och du ska inte tänka så; Om jag hade pluggat mer så hade jag fått MVG och hit och dit.. Dina betyg verkar ju vara jättebra ändå :) Du ska vara nöjd sötis! Och kockhögskola låter ju riktigt roligt! Är du bra på att laga mat och sånt eller? :D Fan va häftigt haha.



Va bra att det är bättre med tandställningen hihi. Så jobbigt när de gör ont ju :( NEJ, gjorde du sönder dina favoritskor? Va tråkigt. Jag hatar när ens favoritsaker går sönder! Går det inte fixa dem på något sätt då? :( Typ hos skomakaren eller nånstans?



Hihi, aaw tack så jättemycket hjärtat :D Jag är helt kär i min kavaj! Imorgon ska jag nog ha på mig den igen :D ♥ Blir lite varmare så då får man passa på hihi.



Ja, skojaru eller?! Detta vädret har ju vart katastrof. Men som tur är börjar det bli lite bättre nu :D Imorgon skulle det bli soligt och 15 grader hihi. Inte så varmt kanske, men det är soligt :D Så länge det inte regnar, snöar och är kallt, så är det bra haha. Hur är det hos er? Dåligt fortfarande eller? :( Hoppas inte det!



Jo tack, det är bara bra med mig gumman. Så himla härligt med sommarlov :) Man mår ju så bra av bara den tanken att det är sommarlov :D ♥ Så skönt att slippa plugga nu på ett jävla bra tag haha. Man känner äntligen att man lever :D Hur är det själv sötis? Hoppas bra och hoppas att du haft en bra helg!



PUSS draga ♥

2010-06-14 @ 00:54:32
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0