SMINKET AV,SEN POWERWALK

Ska tvätta bort sminket nu och sedan drar jag ut på
en powerwalk med mamma :) glömt dock mina skor i skolan så får
bli några bara. Ska bli skönt, har ju haft ett jävla uppehåll pga allt i skolan osv.
MVG i slutbetyg i naturkunskap dessutom,STOLT och 1000kr laganino i fickan.
och btw jag är hemma tidigt pga att de inte blev något idag, men imorgon ska vi grilla
och umgås, vi har rätt go gemenskap även om man inte kommer överens med alla
så kan tänka mig 2011 då studenten tas ,galna tider kommer det vara

smell ya later när jag ska visa mina köp från gårdagen osv :) puss!

Kommentarer
Postat av: neli

Hej fin ♥



Hihi aaw, tack så mycket! Du är lika fin du! :) Ja, jag hade skitfina naglar, men sen vet jag inte vad som hände. Jag borde kortat ner dem som du säger, men jag ville ju ha dem långa och fina haha :D Men jag funderar på att fixa lösnaglar också på salong innan jag åker ner till juggan. Sen är ju frågan, kommer inte dem bli ännu värre då med lösnaglar? Min pojkväns mamma gjorde nagelförlängning förra året innan semestern och sen när hon skulle ta bort dem så var hennes naglar helt förstörda :/ Men det är ju så fint med lösnaglar! :D Man vill ju vara lite fin när man kommer ner haha. Naglar gör som sagt, väldigt mycket!



Oooh, va roligt med grillpartyn och sånt :D Du kommer ha det skitkul! Tänk alla sommarkvällar då du tar dit dina kompisar och ni äter massa gott, sitter ute och bara umgås i den sköna sommarvärmen :D



Ja, men jag skriver en recension om den på min blogg så fåru se imorgon, om den nu kommer imorgon så att säga, men det tror jag :) Fick ett mejl från eleven.se att dem hade skickat den idag så imorgon då fan :D :D Och nej, du verkar inte alls ha fult ansikte gumman! :) Ditt ansikte är fint :D Och jag vet hur det är att ha känslig hy.. Jag har också det. Min hy är rödflammig som din och jag hatar det :/ Men vi får se om denna masken kommer hjälpa! Hoppas hoppas hoppas ♥♥



PUSS söt ♥

2010-06-02 @ 21:33:15
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0