IDAG,OM 365 DAGAR

Idag om 365 dagar är det min tur.
Idag om 365 dagar är det jag som kommer skrika mig hes.
Idag om 365 dagar kommer jag vara världens lyckligaste.
Idag om 365 dagar kommer jag bära vit klänning.
Idag om 365 dagar kommer jag ha en mössa på mig.

Idag om 365 dagar TAR JAG STUDENTEN.

Ett år kvar mina vänner, endast ett år har jag kvar i skolan och sedan kommer jag stå där och skrika "JAG HAR TAGIT STUDENTEN,FY FAN VAD JAG ÄR BRA! " och gamla klassikern "VEM VILL GÅ I ETTAN NU, INGEN INGEN,VEM VILL GÅ I TVÅAN NU INGEN INGE,VEM VILL GÅ I TREAN NU ? ALLAAAA ALAAA ".
Om 365 dagar....


Kommentarer
Postat av: KATARINA

men va? är inte du 91:a? eller har du gått om?

2010-06-10 @ 23:54:59
URL: http://sametaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0