GÖTEBORG


Jag och Sofia på tåget, dog av tråkighet..och Sofia har verkligen myror i brallan.


Tog en frukost,eller Sofia tog en frukost på espresso house :) Hahah, lite roligt jag frågade om de hade vanlig apelsin juice (åt en macka hemma) "självklart" svar hon i kassan och sträcker fram en mugg påfylld med juice ..kollar på muggen och säger "eh..äre fruktkött i det?".."ja,100% färkpressad" svarar killen i kassan sjukt stolt.."aha oj,tycker inte om sånt,då tar jag en varm chocklad" och tjejen frågar "ska du ha grädde och marshmellows?" .."nej, ingen grädde men marshmellows går bra".. och då säger killen "är du tjejen som tar bort brödkanterna också" hahaha, fan låter jag så petig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0