FRAM MED VINTERKLÄDERNA,IGEN

det regnar,det är kallt.. happ då var det dags igen för att ta fram vinterkläderna så typiskt sverige..en vecka är det varmt så att man får solbränna och andra veckan är det iskallt vi får hoppas att fredag blir fin, för tibros studenter det vill säga igår hade de iaf tur med vädret, då balen var.

jag har så jävla ont i hela jävla käften, tandställningen åkte på idag så det är ömt och gör sjukt ont. somnade direkt när jag kom hem. vi hade bara en lektion, idrotten var tydligen inställd vilken fin information man får av idrottslärarna,förra veckan gick vi alla dit och bytte om hepp då var det tydligen ingen idrott,kasst eller vadå. När jag vaknade så värkte hela jävla käften och jag ville bara dö, hoppas allt är klart inom ett år..det borde det vara iaf, har redan haft tandställningen ett bra tag nu! nu ska jag inte tråka ut er med en massa text, slänger in en snygg bild på mig ;) (ironisk alltså,men visst är jag söt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0