100626

God morgon :)
Haft en bra  midsommar afton?Jag hade.Det blev grill hemma hos mig och sedan stack vi in till Skövde,men allt var stängt så det sket sig men inte var det slut för de,istället stack vi på hemmafester 2st,tråkiga så vi var dock inte där länge.Somnade i soffan medans Nora satt vid datorn,ligger uppe nu medans Nora sover.Jag mår fett dåligt,tänkte göra en fet frukost men det får vänta till imorgon jag har så jävla ont i magen och ryggen,att ha tjejveckan är inget skoj över huvudtaget,hoppas de går över till ikväll. Lägger in lite bilder från igår.


jessi,jag och della försöker oss på grillen.


jessi,micka och the bbq master ;)


jessi kom med en midsommarkrans,som alla gärna testade. nora på bild.


nora och jag vid grillen.


en snygg bild på min bloggerska Jessi :)


matmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmat!!!

Sedan åkte vi som sagt vidare mot Skövde.


daniel och jessica.


nora dog för denna hund.


nora och jessi.


nora,daniel och jessi.


vi var festen alltså.


me me me :) just me.


nora and me.

Har lite bilder på okänt folk,men det orkar man inte lägga upp riktigt. Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: erika

hej! hade du kunnat skicka dom andra bilderna från festen till mig på mejl eller msn? vore jätte snällt isf! adda min msn lr skicka mejl du gör som du vill de är samma adress. [email protected]

2010-06-27 @ 17:01:08
Postat av: Jessica

de va jätte fina bilder :D haha. tack för en grym kväll <3

2010-06-27 @ 17:21:32
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0