SKRIDSKOÅKNING

okej,tråkigaste dagen ! sjukt tråkig,jag var ute på isen i kanske en timme sen frös mina fötter till is tog av de där jävla skridskorna och satte på mig mina varma boots, sedan blev det bastun i kläder (det var inte kokhett) sedan kom bror och hämta mig och skjutsa mig till rese,tack min söte käre bror som tar ledigt från jobbet :D ♥ kom hem vid ett och gissa om jag la mig på soffan och somnade direkt ? ohja! sov ngn timme och sen kom vanessa och hälsade på mig,även Helen kom förbi en sväng hade tänkt städa iordning mitt rum då jag inte kommer vara hemma imorgon höhöhö,och sedan stryka mina kockkläder och sen lägga mig ..kika in lite senare så hittar ni ett nytt recept och lite bilder från idag ,later people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0