KÄNNS SOM OM JAG SKA FLYTTA!

Ja det gör det verkligen,förstår inte hur mycket skräp en människa kan samla på sig under de åren jag bott i hus. Jag har inte storstädat såhär sens jag flyttade in vilket var för 6år sen ...okej kan inte fatta att det har gått 6år men endå. Jag är inte klar än,nej ni behöver inte vara förvånade för jag verkligen rev ut allt jag kunde komma åt och tömde och slängde,tömde och slängre nu är alla kläder på sin plats alla skor är fint uppradade och det ser förbannat rent ut även om det ännu inte är klart ska flytta på några grejer också.Jag slängde även blommor som jag sparat på i 8år,haha onödigt spara så länge sen slänga men Gud vad jag inte orkade ha en ful gul hink i rummet.Ska införskaffa mig lite till grejer så mitt rum kan bli fullkomligt mysigt som det redan är. Imorgon får ni se bilder på hela rummet just nu visar jag sådär pyttelite.




Imorgon kommer resultatet :) Nu ska jag lägga mig för att kolla på Laguna Beach och sen sova,jobb imorgon!


Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

härligt kuss , där blir nog fintfint i ditt rumm ! <33

2010-02-18 @ 22:51:09
URL: http://jelenadodik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0