HISS VS. DISS


Solen - Har vi längtat efter den ? Ja om vi har,och OM JAG HAR. Det väckte vårkänsla hos mig en sådan äkta också,kan snön smälta och våren komma? Snälla

One tree hill - Jag har säkert hissat det innan,och om jag inte har så gör jag det nu. Min favoritserie,min glädjeserie. Och jag hissar absolut dagens avsnitt trots alla tårar.

Sovmorgon - Japp, hade sovmorgon i måndags (som vanligt) och så har jag en fet sovmorgon imorgon också, börjar kvart i ett imorgon,kungligt enligt mig dock varar det bara denna vecka då massagen är att man jobbar på valfri plats,åh jag älskar det vara hemma själv på morgonen trycka i sig en rejäl frukost och bara slappa framför tvn.




Allt som har med tandläkare att göra - Idag hade jag tandläkartid hos tandregleringen,och jag dissar det stort. Jag hatar skolan så missuppfatta mig inte nu när jag säger att jag blev arg för att jag missade 1.5h lektion i onödan,hatar missa viktiga lektioner för då känner jag av bara stress och känner mig riktigt nojig. Jag hade tid 13.00,blev insläppt kvart över och låg i den där stolen i ytterligare en kvart för att sedan få reda på att de fanns inget de kunde göra då tandläkarna i Tibro ej kallat mig för utdragning av tand i nederkäken och då kunde de inte sätta i tandställningen,arg blev jag så istället för att låta mig gå torterade de min käft. De band hela jävla käken med ståltråd och spände allt hon hade bara för att jag inte skulle kommit i onödan och sen får jag ingen tid förrens 8april?! MEGA DISSSSS!

Vissa busschaufförer - Ja alltså om bussen ska åka (exempel) tjugo över två då ska den åka tjugo över två och inte fem i halv. Vissa busschaufförer kommer kvart över två och tills alla går på är klockan tjugo över men då står han/hon fortf still och väntar på mer folk vilket den inte ska göra,är klockan tjugo över då ska du för fan åka tjugo över !! STÅ INTE STILL!

Snön - Jag är nog inte den enda som dissar den, och inte den sista som dissar den jag är trött på snön och kylan så försvinn för i helvete!

Datorer som stängs av och SIBA - Min dator stängs av gång på gång,under one tree hill stängdes den av TRE GÅNGER,och nu en fjärde gång (sitter på lillebrors dator nu) jag dissar då SIBA som säger att den var på i 26h (?) och inte stängdes av,den idioten som sa det kan bara köra upp sin tunga i röven för den ljög den klarar knappt en halvtimme och ibland k den av flera timmar idag har den inte klarat sig alls bra och jag är trött på att bli avbruten hela tiden..min dator är sönder men SIBA vill inte ge ut en ny drf ljuger de,nästa grej är väl att spara pengar till en ny dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0