HISS OCH DISS


Min mammaEn heldag på stan med min lilla mamma är nog det bästa (utan pappa), idag gick vi runt i ngn timme i ICA MAXI och jag införskaffade mig lite grejer,vill inte hissa shoppingen utan just min mamma som får mig på bra humör oavsatt,älskar dig mamma <3

Bokat hotellrum -
Som ja nämnde i gårdagens inlägg så bokade jag hotellrum till oss (mig,emelie,ida & moa) i Göteborg för en natt (presentkorten vi fick) den 6e mars,ska bli så kul jag längtar redan

One tree hill - Det får mig alltid på bra humör,så trött är man när man kommer hem på tisdagar och så lägger man sig ner och kollar på en underbar serie som denna och genast blir man pigg och glad idag var det ett bra avsnitt.


Sveriges väder - Ja åter igen, I HATE IT!! det bara fortsätter snöa och det slutar aldrig jag är trött på snö,trött på att frysa och trött på att bära tjocka feta jackor,vill ha en tunn jacka,med fina sommarskor och shorts ...well jag vill ha sommar BORT MED SNÖN!

Skolan - Nej inte hela skolan utan att de inte förvarnar schema ändringar, då vi slutat tjugo över elva tisdagar är det nu ändrat till HALV TVÅ (denna vecka) och nästa är det till FYRA! vem fan vill gå i skolan till fyra fem dagar i veckan ? not me anyway...i just hate it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0