BARA DISS



Tandvärk - Jag har ont så till och med mitt huvud har blivit drabbat, jag gråter av smärta det gör så jävla ont att jag vill bara skrika och det gjorde inte det bättre när jag fick se min lönerapport,vilket är min nästa diss!!

De som beräknar löner - Seriöst?Hur fan får de 8h 1148kr (efter skatt) och 10h 368kr (efter skatt) kan de räkna? Du som sitter där vad fick du i matte?Vem fan gav dig de jobbet??!?!

Storkökspraktik - Jag hatar det verkligen,vill dö inatt för att slippa morgondagen + fredagen fan vad jag vill dööööööö!

(jag tror att min tandvärk gör så att jag är grinig och klagar mycket,men allt det jag dissat skulle jag dissat utan tandvärken med förutom tandvärken för den skulle jag ju inte haft)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0