MY LAST DAY AT WORK FOR THIS YEAR

vilken jävla underbar känsla att bara skriva rubriken, men känslan av att uppleva det är obeskrivlig haha ...fast vill ni veta en ännu tråkigare grej? jag jobbar på nyårsdagen, så det blir väl lika snabbt redan min första av så många,många arbetsdagar, drar verkligen en djup suck nu haha men får väl se fram emot något - pengarna.

jag kan nog inte ha en värre dag än jag har nu innan nyårsafton, jag har fått utslag på bena av vad har jag ingen aning faktis, huvudet slås snart i bitar,värst av allt är nog mitt ... MUNSÅR! har känt av en hel del stress de senaste och så är det vintertid och då drabbas jag av munsår så just nu försöker jag läka det så vi får väl se hur de blir med det, smink finns ju alltid ..right? imorgon kommer det säkert vara en stressad dag då jag ska iväg till skövde på middag och sedan får vi se vart vinden tar mig ska ha ett bra avslut på detta år iaf fast jag haft ett helvetes år några år i rad nu....

nu kurrar magen också, ska ner och slänga i mig en matbit, vi hörs senare. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0