TID ATT SKRIVA AV SIG

Allt har kört ihop sig,jag känner stressen komma tillbaka för ingenting. Imorgon är det skolan som gäller,jag börjar 3an vilken jävla känsla igentligen det här är mitt sista år och förhoppningsvis mitt bästa skolår genom mina skolår. Ska ta vara på det här året,för sen är det vuxenlivet som väntar mig.

Jag har ont i hela min käft,man kan fatta direkt att tandläkaren varit där och grejat med sina händer (utan handskar,bara sprit) jag har lust att dra ut skiten här och nu,för jag inte orkar med den det är fult och ja...det gör ont men vill man vara fin får man lida pin,håller bara tummarna att den är ute inför nästa skolavslutning det vill säga min student (vilket tjöt om studenten). Har även varit på stan och dränkt mig i sorger för att min lön inte verkar stämma eller så har skattejävlarna varit där och grävt (visar shoppingen när jag har tid).

Men för att komma till den rätta grejen som jag tror gör mig mest stressad,skolan drar igång vilket betyder plugg och här kommer ångesten körkortet är ju inte klart ännu!!!Jag mår sjukt dåligt över detta,jag borde så tagit tag i det redan i början av sommaren när jag hade lite ledigt men så dum som jag är ville jag ju ha sommarlov och inte behöva tänka på något förutom att njuta och förbereda mig inför sex veckors sommarjobb,efter jobbet var jag trött och min hjärna vill absolut inte sammarbeta då.Så vart står jag nu?Ingenstans.Har läst körkortsboken 1gång om jag minns rätt då var det med jävligt långa mellanrum och nu har jag drygt halva boken kvar så har lovat mig själv att från och med ikväll läsa åtminstone 5sidor,för denna bok ska vara utläst innan månadens slut så jag har sju dagar på mig,en vecka alltså.Sen måste jag läsa den intensivt ännu en gång eller två?Och tillslut blir det dags att boka provet,jag måste ha körkortet innan slutet av året (kommer säkert inte ha det,så typiskt mig och mina löften).Körkortet,var beredd på att du är mitt innan slutet av året !! (!!!!!!)

Ni kan ju gissa vad det blir nu?Körkortsboken och sen läggdags.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://seelmic.blogg.se/2010/august/back-2-work-school-2011.html#comment



Kommentera gärna mitt bidrag :)



kramis

2010-08-25 @ 19:38:04
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Nikolina

de är från nelly! :D

2010-08-25 @ 23:34:40
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0