SÅ JÄVLA TRÖTT

Jag är så otroligt trött, mina ögon orkar knappt hålla sig uppe.Lyckades somna en stund men väcktes av ett sms,jag kan ju inte varit i så djup sömn. Idag gick arbetsdagen rätt så snabbt,förvånansvärt snabbt när jag kollade på klockan var den redan två,när hann den bli det var min första tanke. Saknar mina föräldrar, har fått sex flaskor ice tea av de som de skickade med min farbror,fick också av min farbror och de :D i love ice tea.

På fredag är mina underbaringar hemma,jag trodde aldrig jag skulle kunna sakna min lillebror så mycket som jag gjort,haha att bråka med honom eller att vakna upp och bli frågad av honom "vill du ha frukost?du kan göra den idag,jag gör imorgon" haha så söt,ska iväg och träna nu.Det är väl på tiden,efter tre veckors uppehåll så är det väl dags att ta på sig träningsskorna åter igen,här ska det tränas.Ska åka in och handla lite snabbt också,behöver some stuff lite frukt,sallad och lite youghurt :) Jag har så tråkiga inlägg now days,men jag lovar det kommer bli ändringar på det.I promise. Nu ska jag gå och packa träningsväskan,later babes! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0