OTURSDAG TILL MAX

Sån jävla skitddag det har varit, till att börja med så blev man fördelad i en annan matlagningsgrupp än sin klass för vissa är det no big deal men för mig var det faktis droppen, projektarbetet sket sig vi har blivit tilldelade ett projekt (SUGER TILL MAX!!!),eftersom jag var så okoncentrerad efter att mitt armband som jag fick i present av mina bröder nu i sommras gick sönder då den råka fastna i kundvagn var jag nära på köra på en man så ett tips,kör fan inte när du är på dåligt humör,när jag väl kommer hem är min dator i krasch ett jävla virus har attackerat det och jag blir helt galen kan dagen bli sämre?! Tur att min vän kommer imorgon och att det blir utgång i helgen så jag får dansa av mig lite och de viktigaste koppla bort skolan,för jag mår verkligen inte bra av den känner jag redan nu.Blir läggdags för mig,den här dagen måste vara över så snabbt som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0