MÅNDAG 100823

Jag är så trött,det svider i ögonen men det är väl ingen nyhet för er?Jag brukar ju vara trött.Känner  mig så stressad,för vad vet jag inte riktigt det är lungt hemma,har inget att göra så varför jag känner mig så stressad och ledsen samtidigt som trött har jag ingen aning.Jag är dock glad att jag inte är en av de som vänt på dygnet,jag somnade riktigt tidigt igår kväll och vaknade halv åtta imorse,men somnade om och sov till typ tio.Imorgon har jag ingen sovmorgon,utan har tandläkartid vid elva och jag är enormt deprimerad för det min sista lediga dag och den förstörs av en tandläkartid...så typiskt mig man kan alltid skjuta upp men vill ha den här fula rälsen ut ur min käft så fort som möjligt.

Ska vila lite framför ett avsnitt av Smallville (som vanligt) sedan läsa lite körkortsteori (ÅNGEST,FETTT JÄVLA ÅNGEST) och sedan dra mig in till stan för lite fika med efterlängtade vänner,well laterooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0