HOME SWEET HOME

Jag är så trött att jag lägger mig redan nu,imorgon ska jag sova LÄNGE,kommer till och med stänga av mobilen så jag slipper bli väckt av den ifall den skulle råka ringa.Att köra för första gången i Göteborg in till centrum är inte det lättaste när man är van med lilla Skövde,tre filiga vägar och två som sitter och tjattrar vart man ska köra ena säger hit andra dit..vilket fall som helst så hade inte Göteborg stad något att erbjuda mig denna gången förutom två tröjor och tröjor till bröderna :) så killig som jag är köpte jag exat likadana tshirtar till mig som till lillebror haha,gillar ha min storebrors tröjor på mig bland de bekvämaste jag vet så nu har jag sånna mys tshirtar hemma,perfekt för ett lågt pris dessutom.Nu blir det smallville.Ciao!

Kommentarer
Postat av: SIEL

hahaha jamen absolut ;D

2010-08-22 @ 22:11:26
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0