HALVT BLIND

När jag är trött så är jag typ blind,så jag sitter och anstränger mig här för att skriva och har suddat ut hundra fel i bara denna mening :P,jag har sovit alldeles för lite för att jobba 9h i sträck med endast 30min lunch och 20min övningskörning. Jag har ont ryggen,det knakar som in i helvete.Nu ska jag ta en VÄLBEHÖVLIG dusch och lägga mig lite i en skön och nybäddad säng,äntligen har jag tagit tummen ur röven och dragit ut min bäddsoffa så inatt lär jag sova skönt :)

mamma lagar mat nu, pljeskavice muuuuuums :D och sen har jag ju köpt blåbärspaj haha så typiskt mig,köpa klart istället för att göra själv but what to do jag är övertrött. Och jag har endast 3dagar kvar av min arbetstid,överlycklig. Så som det ser ut just nu blir det dubbeljobb veckan ut,maby not återstår väl att se och på fredag när mina sista timmar är över,då ..ja då ska jag fira för då har jag nämligen jobbat klart mina 6VECKOR. Varav två av veckorna har jag haft jobb-efter-jobb. Lägger in en fin present jag fick av min storebros flickvän lite senare för just nu står ju faktis duschen och väntar på mig. Puss!


en bild på mig och min mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0