BUSYBUSY

Idag tänkte jag träna, men min vän smsade och sa hon ej hade tid och vad tänkte jag med igentligen?Det har ju för fan inte jag heller,skjuter på det tills imorgon eller...helst har haft en jobbig skoldag med en massa att göra vi hade jävligt lite gäster men så jävla mkt grejer att göra,ska ner och dammsuga nedervåningen göra mamma lite glad när hon kommer hem sedan måste jag veeerkligen ta tag i mitt rum då min vän var på ikea igår köpte hon med sig en sänglåda till mig så nu har jag massor att ta tag i + att min skogarderob ska rensas! Hörreni vi hörs ikväll och då visar jag upp allllllll min shoppppping,har samlat på mig en hel del ! Det längtar ni efter right? ;) LATER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0