BÖRJAR KÄNNA AV STRESS

Har sjukt ont i magen och har flera arbetstimmar kvar av dagen.Ska städa klart ett lunchrum sen ringa upp Vanessa,ska till det där läskiga stället och vattna blommor tror jag typ skiter på mig av tanken,ska ta min tid en dag och berätta varför jag är så rädd men inte nu..igår städade jag lite och imorgon har jag massa att göra,städa,tvätta,montera ihop mammas present,rensa rabbaterna,klippa gräset,damma,dammsuga och moppa igen..anledningen till att jag återigen ska städa är för det ska komma över lite folk idag tror jag..så lär inte vara lika snyggt och största anledningen till allt slit är för att min mamma kommer hem på FREDAG!Nu blev jag glad av tank en så ska gå jobba igen sen bege mig till storstädning hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0