100821

Lördag och klockan är förbi halv 7,jag har faktis inte tid att sitta framför datorn då jag inte gjort något av de jag skulle göra :P,har ännu inte dammsugit höhö lite seg är jag allt men har letat efter mina skolböcker,vi börjar på onsdag och mina kockkläder var försvunna men nu är de hittade och strykta dessutom och vilar fint i en påse tillsammans med mina träskor..måste fixa även toan åh, de var skönt när inte mina föräldrar var hemma för då var huset alltid i sin fina ordning nu är det alltid så jävla stökigt och eftersom man jobbar 9h med att städa åt andra orkar man fan inte städa hemma igen..jag tror ni förstår mig. tänkte läsa körkorts boken men vem fan ska orka?blir nog en helkväll med smallville för jag ska ju ändå upp och jobba (back to mitt 2h helgjobb) och sen blir det dra till Götet,besöka farfars grav,stan och sen kyrkan.

får se om jag hör av mig senare,just nu back to the dammsugningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0