100816

Hello friends!

Har varit sjukt stressad idag,i denna stund som jag skriver kan jag säga att jag inte känner av mina fingertoppar.Det är sjukt jävla irriterande.Har varit iväg och jobbat såklart,och idag har jag faktis inte behövt åka in till Skövde att jobba men imorgon däremot har jag blivit inkallad för jobb skönt alltså att vara ledig en dag sådär från klockan elva till klockan sju nästa dag.Vad ska jag göra idag?Jo,har faktis tänkt att städa ur min byrå där det ligger en massa grejer och även mitt skoförråd det är så trångt där inne att jag inte riktigt hittar något alls,inga skor typ irriterande alltså så storstädning där inne,men...såklart det återstår att se om det verkligen blir av.Och nu ska jag klaga lite,missuppfatta mig inte nu jag trivs med mitt extrajobb visst att städa åt andra är väl inte det man önskat sig men pengar är pengar,men det finns vissa grejer jag irriterar mig starkt på.


1. Du är inte kung för att du sitter på ett jävla kontor,flytta på dig om du vill ha det städat åt dig är det så svårt att rulla ut stolen så slipper du ha en massa jävla plastbitar under dina fötter.
2. All sorts papper som finns i toalleten är för att torka dina händer,och din röv (ursäkta mig lite) inte för att äta om ni är hungriga köp er mat ni behöver inte ta slut på en torkrulle under en DAG.
3. Att det ska vara ett måste för folk att gå in i en toallet precis när golvet är moppat är irriterande,det är blött och blir fotspår efter er.Välj en annan toallet i NÄRHETEN.
4. Tappar ni papper runt toalletstolen,ur papperskorgen böj er ner och ta upp det och släng det istället för att låta det ligga och se ut som en massgrav.

Det är verkligen fyra jävla starka punkter som är irriterande,jag blir så arg alltså.Det är inte mycket man begär av folk usch stör mig verkligen.Nej nu ska jag inte tjabbla mer utan ska se avsnitt av Smallville!Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0