100815

Ännu en helg är över,jag har svårt att förstå det. Tiden går för snabbt,även när man har tråkigt (som denna söndag).Jag har inte gjort något idag,tagit det lungt och kollat Smallville hela dagen blir nog en tidig läggdags för imorgon väntar ännu en femdagars arbetsvecka.Jag vet inte riktigt om det blir från jobb till jobb denna vecka med,återstår att se imorgon men jag hoppas inte det för jag orkar inte riktigt med det om jag ska vara helt ärlig.

Jag har en vecka kvar,EN JÄVLA vecka kvar av mitt lov sen börjar skolan.SKOLAN?!Hör ni hur det låter,helt korkat alltså att det har gått så snabbt,har inte känt av att det har ens varit lov i två månader (om inte mer?) och ja..det är över snart. På onsdag nästa vecka börjar jag mitt studentår,ett förhoppningsvis oförglömligt år med min klass och resten av HR programmet, kan inte förstå det ens.Jag kan inte fatta att jag kommit dit,att jag snart står och retar alla ettor och tvåor och inte känner mig ett dugg avundsjuk,för hallå? DET ÄR JAG SOM TAR STUDENTEN.Känns inte ens verkligt att säga det,kan inte fatta att på onsdag är det 290 dagar kvar till min student.


en bild på mig från min 18års fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0