100811

Tjena!Lovade ett inlägg igår med shopping men jag var för trött för ladda upp men jag har fotat så det kommer upp ikväll,håll utkik.Slutar om tio minuter och har tid nu med ett inlägg.Ska hem snabbt och byta om och dra lika snabbt,ska in till Skövde igen,för att träna och möjligtvis byta en tröja hoppas den finns nu bara i den färgen jag vill ha,håll tummarna.Jag längtar faktis efter träningen,det var ett tag sen nu igår skulle vi träna och allt när vi väl kommer dit säger hon att de stänger om 25min så fick skjuts av Omta hem sen ingen simning för oss alltså.Jag hoppas ni har haft en bra dag hittills de har jag iaf,en väldigt trött dag för min del,men när är inte jag trött?hehe vi hörs senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0